×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری از اساتید برجسته اخلاق گفت: در همه عالم، یک زن بر بالاترین قله رشد ایستاده است و آن، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها است.


حجت الاسلام جعفر ناصری حضرت فاطمه(س) قله نشین رشد عالم است

حضرت فاطمه(س) قله نشین رشد عالم است

به گزارش پایگاه تحلیلی عترتنا / عترت : حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری از اساتید برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان و رئیس بنیاد علمی فرهنگی هاد درباره شخصیت حضرت فاطمه(س) گفت: در همه عالم، یک زن بر بالاترین قله رشد ایستاده است و آن، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها است. بالاترین مرتبه در نساء عالم، فقط مربوط به حضرت صدیقه فاطمه است.

وی ادامه داد: باطن شخصیت ها و اسطوره های قرآن و حقیقتشان، فاطمه زهرا سلام الله علیها است. ما چه خوشبخت و سعادتمندیم که چنین الگوهایی برای ما قرار داده‌اند و ما سر چه سفره پربرکتی نشسته ایم! دیگران ندارند. در عالم چنین الگویی نیست.

این استاد برجسته اخلاق افزود: یک زن شیعی، به آن قله که نگاه می کند، می‌بیند حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ایستاده‌اند. مذاهب و ادیان دیگر و گروه های دیگر را نگاه کنید، زن هایی که در نظر آن‌ها در قله ایستاده اند، پشتوانه ندارند، این‌ها مُهر ندارند، این‌ها طی طریق نکرده اند، آن جایگاه الهی را ندارند.

حجت الاسلام ناصری گفت: بعضی ها که الگوها و اسطوره های فکری خودشان را یک بازیگر سینمایی قرار داده‌اند، این‌ الگوها در طول مدت رو به زوال و پستی است. الگو فقط حضرات محمّد و آل محمّد هستند.‌

*بنیاد هاد

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام  / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

دیگر مطالب سرویس در عترت را اینجا کلیک نموده و بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.