×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همیشه طوری عمل می‌‌کنیم که گویی بی‌صاحب هستیم، اما بی‌صاحب نیستیم، ما دلسوز داریم و زیر سایۀ او هستیم و تمام هستی ما به‌نحوی از اوست.


دل امام زمان(ع) را به درد نیاوریم! بی‌صاحب

به گزارش پایگاه تحلیلی عترتنا / مهدویت: امروز سالگرد رحلت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی از مراجع تقلید شیعه و از اساتید درس اخلاق در حوزه علمیه تهران است.

مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در یکی از سخنرانی‌هایشان به‌مناسبت روز نیمۀ شعبان گفت: نباید دل امام زمان(عج) را به درد بیاوریم. آرزویمان این است که این قابلیت را پیدا کنیم به خدمت حضرت برسیم و ایشان را زیارت کنیم، همۀ اینها درست است، اما کسانی در این زمینه موفقند که دل حضرت را به درد نمی‌آورند.

وی افزود که یکی از بزرگان می‌فرمود: “تو خودت را اصلاح کن، حضرت خودش نزد تو می‌آید، دیگر تو نمی‌خواهد به این در و آن در بزنی.”، ما باید این‌طور باشیم.

آیت‌الله مجتبی تهرانی اظهار کرد: وقتی یک کودکی روی زمین می‌افتد و دستش خراشی برمی‌دارد ما چقدر ناراحت می‌شویم؟ به خدا قسم که امام زمان(عج) از یک گناه ما خیلی بیش از اینها ناراحت می‌شود؛ چون محبت ایشان به ما بسیار زیاد است.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: ما همیشه طوری عمل می‌‌کنیم که گویی بی‌صاحب هستیم، ما بی‌صاحب نیستیم و صاحب داریم، ما دلسوز داریم و زیر سایۀ او هستیم و تمام هستی ما به‌نحوی از اوست؛ پس چرا غافلیم؟

*تسنیم

پایان پیام/.

شبکه‌های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام  / کانال ایتا  / کانال سروش  / پیچ اینستاگرام

دیگر مطالب سرویس در مهدویت را اینجا کلیک نموده و بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.