×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عترتنا / حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اسماعیل‌پور از اساتید حوزه علمیه تهران طی گفت‌وگویی با عترتنا راه های افزایش روزی را بیان کرد.

راه‌های افزایش روزی در گفت‌وگو با استاد اسماعیل‌پور عترتنابه گزارش عترتنا / دین و اندیشه: انسان همواره در پی رزق بیشتر است و برهمین اساس آیات و روایات فراوانی در این زمینه وجود دارد که باعث زیاد شدن رزق و روزی می‌شود.

از این رو حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اسماعیل‌پور از اساتید حوزه علمیه تهران طی گفت‌وگو با عترتنا راه‌های زیاد شدن رزق و روزی را بیان نمود و گفت: ازجمله راه های زیاد شدن رزق و روزی دعای پدر و مادر، گناه نکردن است.

این استاد حوزه علمیه نبی اکرم(ص) تهران اظهارکرد: سحرخیزی و صبح زود حاضرشدن درمحل کار، پرهیزازگناه و خودداری از شنیدن موسیقی حرام زیادی رزق را به همراه دارد.

وی افزود: تلاوت قرآن، کمک به نیازمندان و صدقه دادن نیز از دیگرموارد افزایش رزق و روزی است.

حجت‌السلام والمسلمین اسماعیل‌پور در ادامه برشمردن راه‌های افزایش روزی افزود: همچنین دود کردن اسفند و کندور درمنزل و محل کار، پرهیزاز گفتن اسرارزندگی به دیگران، ذکر ۷۰مرتبه استغفار پس از نمازصبح و سپس ۷۰ مرتبه ذکر یا فتاح ازدیگرراه های افزایش رزق و روزی است.

این استاد حوزوی در پایان با تاکید بر مداومت بر این توصیه‌ها برای رسیدن به افزایش رزق و روزی اظهار کرد: از پدر و مادر بخواهید که برای شما دعا کنند، زیرا دعای آنها به اجابت نزدیک تراست. و همچنین به عدد ۶۹ نام حضرت زینب(س) به یک دخترسیده یتیم کمک کنید، و نماز حضرت زینب(س) را بخوانید.

ذکری برای افزایش رزق و روزی

وی افزود: ذکر« اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک» را هرروز بعد از نمازهای واجب بخوانید و به این توصیه‌ها مداومت کنید تا به نتیجه برسید.

گفت‌وگو: علیرضا برومند

*اختصاصی عترتنا

پایان پیام/.

شبکه های اجتماعی عترتنا: کانال تلگرام عترتنا / کانال ایتا عترتنا / کانال سروش عترتنا / پیچ اینستاگرام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تحریریه عترتنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.