×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش عترتنا؛ آیت‌الله‌العظمی «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان در عراق در دیدار با دکتر محمدحسین عبود، رئیس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کربلا و جمعی از اساتید این دانشگاه که در دفتر خود در کربلا مقدس برگزار شد، گفت: مسئولیت فرهنگ‌سازی جامعه عمدتاً بر عهده دانشگاه و نهادهای حوزوی است. وی تأکید کرد: دانشکده‌های علوم اسلامی که به مطالعه علوم اسلامی، چه در زمینه قرآن و حدیث و چه در زمینه فقه و اصول آن، ...

به گزارش عترتنا؛ آیت‌الله‌العظمی «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان در عراق در پیامی خطاب به سران کشورهای اسلامی – عربی حاضر در نشست ریاض خواستار توقف جنگ در غزه شد. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین والصلاه والسلام علی محمد المصطفی وآله الطاهرین. امروز ملت‌های اسلامی از شما توقع دارند که بار مسئولیت تاریخی که بر دوش شما گذاشته شده است را با تحقق آرمان‌های خود در جهت ...

به گزارش خبرنگار عترتنا؛آیت‌الله‌العظمی «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان عراق در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفتند: حوادثی که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رخ می‌دهد، تحولی واقعی را در امت اسلامی نشان می‌دهد؛ و اگر ملت بر اساس بینش‌های الهی بیدار شده و فرهنگ خود را تثبیت کند، قادر خواهد بود که بر قدرت‌های ستمگر دنیا پیروز شود. ایشان افزودند: تا زمانی که امت به اهداف رسالت اسلامی و بصیرت‌های دین ...

توصیه‌های اربعینی آیت الله العظمی مدرسی
10 شهریور 1402

 آیت الله العظمی «سید محمد تقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان در عراق در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی بیانیه ای صادر کرد.

توصیه‌های آیت الله مدرسی به مناسبت محرم حسینی
02 مرداد 1402

آیت الله العظمی «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید شیعیان در عراق به مناسبت ماه محرم حسینی پیامی صادر نمودند.

در روز عرفه از خدا عافیت بخواهید/انواع عافیت
07 تیر 1402

یکی از مهمترین حوائجی که حضرت سید الشهداء علیه السلام در دعای عرفه از خداوند می خواهد، عافیت در بدن و دین است؛ «اللّهم .... عَافِنی فی بَدنی و دینی» که هر کسی این دو نعمت خداوند را داشته باشد، سعادت دنیا و آخرت را دارا شده است.

هشدار آیت الله مدرسی نسبت به تخریب حوزه و علما
15 خرداد 1402

آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی نسبت به تلاش دشمنان امت اسلام برای هدف قرار دادن حوزه های علمیه و علمای مجاهد هشدار داد.

هشدار آیت الله مدرسی نسبت به تلاش برای تخریب خانواده
07 خرداد 1402

آیت الله العظمی مدرسی نسبت به خطر موج فرهنگی که از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به فرزندان ما می رسد و سعی در بزرگ سازی افراد کم اهمیت و الگو قرار دادن برای جوانان ما دارند، هشدار داد.

علمای دینی برای رساندن پیام اسلام محمدی تلاش کنند
16 اردیبهشت 1402

آیت الله سید محمدتقی مدرسی در دیدار با تولیت آستان قدس حسینی ضمن تقدیر از فعالیت های آستان مقدس حسینی، از علمای دینی خواست برای رساندن پیام اسلام محمدی تلاش کنند.

پیام آیت الله وحید به مناسبت بهار طبیعت و قرآن
01 فروردین 1402

همانطور که طبیعت در بهار منقلب می شود شما هم تلاش کنید در فرصت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن زنگار از دل بزدایید و در مسیر بندگی خدای متعال منقلب شوید، قدر این ایام را بدانید ،قدر بهار طبیعت را بدانید ،قدر نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید.

ارتباط با امام عصر عج از منظر آیت الله صافی
30 دی 1401

مرحوم آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع فقید تقلید شهر مقدس قم طی سخنانی نکاتی را درباره رابطه صحیح و ارتباط حقیقی با امام زمان(عج) اشاره کردند که در ادامه آن را مشاهده نمایید.

زنان مسلمان خط مقدم حفاظت خانواده از انحرافات هستند
24 دی 1401

آیت‌الله‌العظمی مدرسی از زنان و به خصوص مادران آینده خواستند تا مسائل دینی را فرا بگیرند، چرا که آگاهی و تفقه در دین نقش مهمی در تربیت نسل صالح و ایجاد جامعه ایمانی و مستحکم ایفا می‌کند.

دیدار اعضای شورای علمای شیعه افغانستان با آیت الله مدرسی
17 دی 1401

آیت‌الله‌العظمی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان عراق در دیدار با اعضای شورای علمای شیعه افغانستان، عملکرد این شورا را پیشرو قلمداد کرد.